Rejestracja Logowanie
14779168024124_Evential_po_raz_pierwszy_1.jpg

Evential po raz pierwszy

Pierwsza edycja Forum Branży Eventowej Evential zaskoczyła frekwencją nawet organizatorów. Wysoki poziom merytoryczny, eksperci z różnych dziedzin, zróżnicowana strefa Biznes - na temat tegorocznej edycji i planowanej już kolejnej, rozmawiamy z Agnieszką Huszczyńską, prezesem zarządu Evential Sp. z o.o.

Jak może Pani podsumować pierwszą edycję Evential?

Pierwsza edycja zdecydowanie potwierdziła, że osoby zawodowo związane z organizacją eventów są zainteresowane nowymi relacjami, wymianą wiedzy i szukają świeżego spojrzenia na to co robią na co dzień. Porządna porcja merytoryki, nawet jeśli czasami służyła jedynie przypomnieniu tego co już wiadome lub inspiracji też okazała się bardzo pozytywnie przyjęta. W trakcie przygotowań do realizacji Forum Branży Eventowej wiele opiniotwórczych osób bardzo nam kibicowało i pomagało. Jednocześnie jednak wyrażali oni zdecydowany sceptycyzm czy uda się tak duże wydarzenie dla branży zrealizować. Te wątpliwości tym bardziej zaskakiwały, że Ci sami eksperci, jak i wiele innych osób, z ogromnym entuzjazmem i pozytywną energią wspierali przecież realizację Forum. W tak dobrej atmosferze i z tak otwartymi ludźmi przemiło jest pracować. Mam nadzieję, że inne branże, dla których realizujemy Kongresy w podobnej konwencji jak Forum Branży Eventowej okażą się równie przyjazne. Za wspomnianą atmosferę i wsparcie chciałabym wszystkim partnerom, na łamach Event Katalogu, podziękować. Wracając do pojawiających się wątpliwości, związane były one głównie z tym, czy klienci końcowi i przedstawiciele agencji będą zainteresowani takim merytoryczno – networkingowym, profesjonalnym spotkaniem. Okazało się, że zdecydowanie tak. A frekwencja przekroczyła nawet nasze pierwsze, ostrożne założenia. W Forum udział wzięło około 1.000 osób i sądzę, że to wspaniały start do corocznego spotkania całej branży, które może inaugurować każdy kolejny rok.

Jakie bloki tematyczne pojawiły się w tym roku i jaką miały formę?

W edycji 2016 pojawiły się trzy bloki tematyczne: Eventy w działaniach HR; Eventy w działaniach marketingowych; Techniczne aspekty organizacji eventów, a także bardzo ciekawy wykład na temat promocji marki osobistej poprowadzony przez Joannę Janowicz. Uczestnicy wysłuchali pięciu prelekcji i czterech paneli eksperckich. Na scenie pojawiło się dwudziestu dziewięciu cenionych mówców i ekspertów. Wszystkie wystąpienia związane były bezpośrednio ze specyfiką branży eventowej.

Jak dobraliście Państwo prelegentów? Eksperci z jakich obszarów pojawili się podczas pierwszej edycji Evential?

Jak wspomniałam w tym roku tematami przewodnimi były zagadnienia związane z wykorzystaniem wydarzeń w komunikacji z pracownikami i z klientami oraz niektóre ich aspekty techniczne, w szczególności catering i obiekty. Prelegentami i panelistami były więc przede wszystkim osoby, które doskonale znają wymienioną tematykę i mają nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także duże doświadczenie oraz potrafią ciekawie opowiadać. Wśród nich znaleźli się: specjaliści z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi z wieloletnim stażem na stanowiskach dyrektorów HR, trenerzy, psychologowie, stratedzy marek, specjaliści od marketingu z wieloletnim doświadczeniem na dyrektorskich stanowiskach w dużych agencjach reklamowych, specjaliści od PR, osoby zarządzające największymi obiektami w Polsce, prezesi i dyrektorzy dużych firm cateringowych, ale także specjaliści do CSR czy realizacji kongresów.

Kogo można było spotkać w strefie Biznes?


Dostawców z właściwie wszystkich sektorów rynku, w tym: obiekty, firmy cateringowe, atrakcje, rozwiązania IT, infrastrukturę okołoeventową, meble, kawę, scenografię, technikę… Naprawdę nie potrafię wymienić dziedziny, którą wykorzystuje się przy realizacji eventów, a która nie miałaby swoje przedstawiciela w Strefie Dostawców.

Już zaczynacie przygotowania do edycji 2017. Czy może nam już Pani zdradzić czego możemy się spodziewać za rok?

Ciekawej części merytorycznej i prelegentów o znanych nazwiskach. Jeszcze staranniej dopracowanych sesji networkingowych oraz większej niż w tym roku Strefy Dostawców. Warto też wspomnieć, że w tym samym czasie w Hali A odbywać się będzie Forum Branży Reklamowej, a więc uczestnicy FBE będą mogli skorzystać również z wykładów poświęconych reklamie i zapoznać się z szerszą ofertą chociażby dostawców gadżetów.
 
2016-10-31
nowosci_szczegoly.php