Rejestracja Logowanie
14805873962292_Inauguracja_podyplomowego_Studium__Event_Management_1.jpg

Inauguracja podyplomowego Studium Event Management

19 listopada br. na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego odbyła się uroczysta inauguracja piątej edycji podyplomowego Studium Event Managementu. Ten autorski projekt edukacyjny stworzony został przez dwie organizacje: Stowarzyszenie Branży Eventowej oraz Fundację na rzecz Wydziału Zarządzania UW.

Event Management jest pierwszym w Polsce przedsięwzięciem skupiającym wysoko wykwalifikowaną kadrę naukową oraz niezwykłych ekspertów z branży eventowej. Projekt skierowany jest do osób, które są zainteresowane pracą w zawodzie Event Managera i pragną rozpocząć swoją przygodę z eventami bazując na zdobytej wiedzy. W trakcie poprzednich czterech edycji w cyklu organizowanych przez twórców Studium wyjątkowych wykładów i warsztatów udział wzięło ponad 70 absolwentów.

Podczas oficjalnej inauguracji przypomniano podstawowe założenia programu. Głównym celem Studium jest przede wszystkim przekazanie szerokiej wiedzy dotyczącej Event Managementu czyli zarządzania projektami eventowymi. Zajęcia skoncentrowane są na praktycznych aspektach zawodu event managera z uwzględnieniem teoretycznej wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, prawa czy zarządzania projektami. Bardzo ważnym elementem jest ukierunkowanie się na warsztatowy charakter spotkań – poznanie branży od kuchni.

Cykl edukacyjny będzie się składał z dwóch semestrów a zjazdy dla studentów będą odbywały się przeciętnie 1-2 razy w miesiącu, w soboty i niedziele na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

- Tworząc program studium Event Management chcieliśmy przygotować materiał przede wszystkim ciekawy, inspirujący i co ważne merytoryczny dlatego do współpracy zaprosiliśmy 30 ekspertów, którzy stanowią kadrę studium. Tematyka poruszana w trakcie kursu dotyka każdego ważnego elementu procesu organizacji wydarzeń. Oprócz uporządkowania i usystematyzowania wiedzy z zakresu event managementu i event marketingu nasi uczestnicy uczą się jak konstruwoać oferty, kosztorysy czy prezentacje eventowe. Dużo uwagi poświęciliśmy warsztatowi Event Managera stąd liczne spotkania z ekspertami branży, którzy pokazują jej różne oblicza oraz niuanse eventowe. Dużym atutem tego kursu opócz bogatej kadry najwyższej klasy specjalistów są zajęcia oparte na case study oraz możliwośc na żywo uczestniczenia w licznych eventach a zwłaszcza w ich przygotowaniach – podsumowała Anna Nowakowska, członek Zarządu SBE ds. Edukacji.

O merytoryczną stronę spotkań zadbają najlepsi praktycy branży evetowej; właścicieli agencji eventowych, osoby zarządzające obiektami eventowymi, specjalistów CSR jak również przez wysoko wykwalifikowaną kadrę naukową Wydziału Zarządzania UW.

Wykłady, ćwiczenia i warsztaty opracowane zostały w taki sposób aby uczestnicy Studium mieli możliwość uporządkowania i usystematyzowania zdobytej wiedzy. Poznają oni podstawy prawne związane z organizacją eventu oraz nauczą się między innymi konstruować kluczowe dokumenty związane z tworzonym wydarzeniem.

- Studium Event Management to kurs dzięki któremu uczestnicy otrzymują solidną teoretyczną dawkę wiedzy z zakresu zarządzania i marketingu jak również potężny zastrzyk wiedzy praktycznej z event marketingu i event managementu. Nasi absolwenci odnoszą liczne sukcesy w branży eventowej, począwszy od znalezienia wymarzonej pracy po organizację eventów zakończonych spektakularnym sukcesem. To wspaniałe uczucie gdy możemy obserwować rozwój ich karier zawodowych oraz to jak wsiąkają w eventowy świat tworząc spektakularne wydarzenia – powiedział doc dr. Robert Pietrusiński, Prezes Zarządu Fundacji na rzecz Wydziału Zarządzaniu Uniwersytetu Warszawskiego.

Charakterystyka Studium, przedmioty oraz sylwetki wykładowców znajdziecie pod linkiem: www.sbe.org.pl/studium-event-management

Informacji na temat studium udziela: Anna Nowakowska, Członek Zarządu SBE ds. Educkacji tel. 600-175-291 – anna.nowakowska@sbe.org.pl
 
2016-12-01
nowosci_szczegoly.php