Rejestracja Logowanie
15041946539383_Nowy_salon_marki_Digel__1.jpg

Nowy salon marki Digel

Już w najbliższy weekend otwarcie sklepu Digel po przebudowie. Prezentacja nowej odsłony salonu z męską modą w Centrum Factory Annopol połączona ze stylizacją barbera dla klientów!

Nowe oblicze salonu Digel w Factory Annopol będzie dostępne już od 1 września 2017 r. Na oficjalne otwarcie przebudowanego sklepu firma zaplanowała atrakcje dla klientów. W ostatni weekend wakacji, 2 i 3 września br., przy zakupie powyżej 500 zł będzie można skorzystać z usług doświadczonego barbera z Hop-Chop BarberShop.
„Digel to więcej niż męska marka. Nasze kolekcje to nie tylko komfort noszenia, stylowy wygląd i dobra jakość. Przekazujemy mężczyznom też pewien styl życia. Nasi klienci lubią dobrze wyglądać, być trendy i czuć się komfortowo w każdej sytuacji. Czy to podczas spotkań biznesowych, ważnych życiowych okazji, czy w podróży służbowej lub w czasie prywatnym. Wszystkich, którzy nie boją się bawić się modą zapraszamy do zabawy swoim wizerunkiem i skorzystania ze stylizacji barbera, którą zapewniamy naszym klientom z okazji otwarcia salonu Digel w Factory Annopol” – mówi Marek Paszkowski, dyrektor marketingu Digel Polska.

Salon Digel w centrum handlowym przy ul. Annopol 2 na warszawskim Targówku ma powierzchnię 342 m2. Jest otwarty w czasie pracy Factory Annopol, tj. od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-21:00, a w niedzielę godzinę krócej. Jak wszystkie sklepy marki Digel zapewnia przyjazną zakupom przestrzeń, profesjonalną i życzliwą obsługę oraz wysoką jakość stylowych męskich ubrań za dobrą cenę. Ciekawym rozwiązaniem w salonach Digel jest „kabina luster”. Specjalny układ trzech luster sprawia, że wchodząc do niej, można zobaczyć całą sylwetkę z każdej strony i samemu ocenić jak „leży” mierzona stylizacja. W Polsce marka Digel jest dostępna w kilkudziesięciu lokalizacjach, w tym w sieci sklepów Royal Collection. Digel Polska posiada także 3 własne sklepy w Designer Outlet Warszawa (dawne centrum Fashion House), Factory Ursus i Factory Annopol.
Do akcji przyłączył się Hop-Chop BarberShop, którego przesłaniem jest łączenie starej szkoły fryzjerstwa męskiego z doświadczeniem utalentowanych stylistów cenionych w środowisku old schoolowego barbershopu. Barberzy Hop-Chop są znani ze swojej pasji i energii oraz indywidualnego podejścia do strzyżenia i stylizacji fryzur.

Więcej:
www.digel.pl
www.facebook.com/digelpoland
nowosci_szczegoly.php